خط سبز مشتریان
پردیس در راستای استقرار استانداردهای ISO10002:2018 و ISO10004:2018، با هدف افزایش سطح رضایت مشتریان خود اقدام به ایجاد "خط سبز مشتریان" نموده است.
رسالت این تیم افزایش سطح رضایت مشتریان و ایجاد خرسندی از طریق درک و پاسخگویی فراتر از نیازها و خواسته، حصول اطمینان از ایجاد کیفیت ادراکی و رسیدگی بهنگام، کارا و اثربخش به شکایات می باشد.
کلیه مشتریان پردیس میتوانند جهت اعلام و پیگیری هر گونه انتقاد و شکایت مراتب را از طریق ثبت شکایت آنلاین و یا از طریق یکی از راههای زیر به اطلاع این واحد رسانده تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و نتیجه اعلام گردد.
شمارههای تماس:1560 (کشوری)، 88202707 (تهران) و 34110 (البرز) داخلی 110 و 6
دورنگار: 34110 (026)
پست الکترونیک: greenline@pardis.ir
امیدواریم با بهره گیری از نظرات و دیدگاههای ارزشمندتان بیش از پیش در برآوردهکردن نیازها و خواستههای شما موثر باشیم.
ISO10002:2018