شرکت پردیس اطلاع رسان سپهر با بیش از ۲۰ سال تجربه ارایه خدمات متنوع در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت توسعه و گسترش فعالیتهای خود در زمینه فناوریهای نوین این صنعت و در راستای چشم انداز پردیس ۱۴۰۴، برای فرصتهای شغلی زیر در سایت البرز دعوت به همکاری مینماید.
کارشناس طراحی سیستم و فرآیندها با نگاه مستقیم به چشم انداز، ماموریت و اهداف استراتژیک برای بهبود فرآیندها و روال های سازمان (اعم از مدیریتی، اصلی و پشتیبانی) فعالیت نموده و به منظور افزایش بهره وری فعالیت های سازمان، با استفاده از استانداردها، چارچوب ها و سیستم های مدیریت کیفیت و فرآیندها به ایجاد بسترها و زیرساخت های مناسب جهت جاری سازی فرآیندهای سازمان می پردازد. همچنین کارشناس طراحی سیستم و فرآیندها با مصاحبه و مذاکره با مالکین فرآیندها به تحلیل فرآیندهای سازمان پرداخته و جهت مکانیزه نمودن روال ها در سامانه داخلی پردیس همکاری می نماید.
شرایط احراز و توانمندی های مورد نیاز:
– تسلط بر طراحی و پیاده سازی فرآیندهای سازمانی
– تسلط بر مدل ها و استانداردهای فرایندی نظیر BPMN و APQC
– تسلط بر استانداردها و سیستم های ISO نظیر ISO9001، ISO10002، ISO10004، ISO27001، ISO20000، ISO34000 و … و همچنین آشنایی با چارچوبهایی نظیر ITIL
– تسلط بر نرم افزارهای Word، Excel، PowerPoint،Visio و …
– توانایی تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و فرایندها
– تسلط به مستند سازی فرایندها و تدوین روش های اجرایی و دستور العمل ها
– دارای تفکر خلاق، روحیه جستجوگرانه و چالش پذیر
– دارای تفکر سیستماتیک و تحلیلی و تلاش برای رفع تعارضات و مسائل
شرح مسوولیت ها:
– به روز نگه داشتن نقشه فرایندی سازمان با توجه به ماموریت و اهداف استراتژیک سازمان
– طراحی فرایندها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها، روش های اجرایی و فرم های سازمانی با در نظر گرفتن ذینفعان مرتبط
کارشناس خط سبز با برقراری ارتباط صحیح و موثر با مشتری، سعی در افزایش سطح رضایت مشتریان و ایجاد خرسندی از طریق درک و پاسخگویی فراتر از نیازها و خواسته ها، حصول اطمینان از ایجاد کیفیت ادراکی و رسیدگی بهنگام، کارا و اثر بخش به شکایات را دارد. به عبارتی کارشناس خط سبز با شنیدن صدای مشتری، نماینده ایشان در شرکت بوده و با پیگیری به موقع خواسته های ایشان برای برطرف سازی نیازهای مشتریان در اسرع وقت تلاش می نماید.
شرایط احراز و توانمندی های مورد نیاز:
– سابقه مرتبط در حوزه امور مشتریان و CRM
– تسلط بر مفاهیم ارتباط با مشتریان و مشتری مداری
– تسلط بر اصول مذاکره و تکنیک های ارتباطی
– توانایی برقراری ارتباط، قدرت تاثیرگذاری و نفوذ کلام
– صبوری و شنوندگی فعال
– رازداری و حفظ اطلاعات
– دارای روحیه پیگیری قوی و نتیجه گرا
– توانایی حل چالش ها
شرح مسوولیت ها:
– پاسخ گویی به مشتریان و حصول اطمینان از رضایت مشتری در دریافت خدمات
– دریافت نیازها و انتظارات مشتریان و به اشتراک گذاری آن با افراد مرتبط در سازمان جهت بهبود نحوه خدمت رسانی به مشتریان
– بررسی مسائل و مشکلات مشتریان از تیم های سازمان و پیگیری تا رفع موضوع
– معرفی و اطلاع رسانی در خصوص خدمات و نحوه عملکرد خط سبز و ایجاد انگیزه در مشتریان برای در میان گذاشتن مسائل، مشکلات، نظرات، پیشنهادها و شکایات
کارشناس نقشه کشی و اتوکد با استفاده از مهارت ها و دانش مهندسی خود، قادر به طراحی و نقشه کشی با کامپیوتر جهت تهیه نقشه های سایت، مکانیکی، معماری و برق می باشد. کارشناس اتوکد با استفاده از نرم افزار اتوکد، مدل های Solid و Surface CAD را برای پروژه ها تولید می نماید. این کارشناس طی جلسات با مهندسین مختلف صنعت و مدیران پروژه، اقدام به طراحی و نقشه کشی و تولید مستندات مرتبط می نماید.
شرایط احراز و توانمندی های مورد نیاز:
– توانایی انجام کار گروهی و همکاری با تیم مهندسی
– توانایی تهیه نقشه های سه بعدی
– تسلط به نرم افزار Revit MEP
– سابقه کار در محیط های پروژه محور
– آشنایی با استاندارد های مدیریت پروژه PMBOK یا PRINCE2
– آشنایی با تاسیسات الکتریکال یا مکانیکال
– آشنایی با مباحث HSE
– آشنایی با تجهیزات مرکز داده
– حداقل مدرک کارشناسی در هر یک از رشته های فنی و مهندسی
– امکان حضور در محل پروژه (جهت تهیه نقشه و یا انجام هماهنگی در صورت نیاز)
– امکان حضور بعد از ساعات اداری و یا روزهای تعطیل در صورت لزوم (به صورت موردی)
– محل سکونت شهر کرج، تهران یا حومه آنها
شرح مسوولیت ها:
– آماده سازی نقشه های پروژه در قالب CAD
– تنظیم مستندات طراحی بر اساس داده های فنی ارائه شده از سوی تیم فنی مهندسی
– انجام هماهنگی ها و پیگیری امور محوله در ارتباط با پروژه ها
– پیگیری دریافت گزارش های مورد نیاز از پیمانکاران
– تهیه و تدوین گزارش ها و مستندات مورد نیاز
– بازدیدهای میدانی با هدف پیگیری امور محول شده می باشد.
– نقشه های مورد نظر به طور عمده شامل نقشه های الکتریکال، مکانیکال، معماری و جانمایی تاسیسات است.
– محل حضور به طور معمول در دفتر شرکت واقع در شهر کرج است.
کارشناس واحد حقوقی و قراردادها با تدوین متن قراردادها و تفاهم نامهها و بررسی کلیه قراردادها از نظر حقوقی و همچنین همکاری در تدوین لوایح حقوقی به منظور طرح در محاکم و مراجع قضایی یا هیاتهای حل اختلاف در این حوزه فعالیت مینماید.
شرایط احراز و توانمندی های مورد نیاز:
– دارای حداقل تحصیلات کارشناسی (ترجیحا رشته حقوق)
– آشنایی کامل با امور اداری (شامل مکاتبات اداری و …)
– آشنایی با امور قراردادها (دارای تجربه کار مرتبط)
– آشنایی کامل با نرم افزارهای Office
– آشنا به اصول و فنون مذاکره
– توانایی تهیه و تنظیم گزارش
– توانایی یادگیری سریع
– پیگیر و نتیجه گرا
شرح مسوولیت ها:
– تدوین، ساماندهی اسناد، مدارک و پروندههای حقوقی و قراردادی بصورت الکترونیکی و فیزیکی و پیگیری مسایل حقوقی ارجاعی
– به روز نگهداشتن بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارایه آمار در خصوص قراردادهای منعقده
در صورتی که مهارتهای دیگری دارید و فکر میکنید میتوانید به ما کمک کنید.
از این طریق رزومه خود را ارسال کنید.