شرکت پردیس اطلاع رسان سپهر با بیش از ۲۰ سال تجربه ارایه خدمات متنوع در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت توسعه و گسترش فعالیت‌های خود در زمینه فناوری‌های نوین این صنعت و در راستای چشم انداز پردیس ۱۴۰۴، برای فرصت‌های شغلی زیر در سایت البرز دعوت به همکاری می‌نماید.

کارشناس طراحی سیستم و فرآیندها

کارشناس طراحی سیستم و فرآیندها با نگاه مستقیم به چشم انداز، ماموریت و اهداف استراتژیک برای بهبود فرآیندها و روال های سازمان (اعم از مدیریتی، اصلی و پشتیبانی) فعالیت نموده و به منظور افزایش بهره وری فعالیت های سازمان، با استفاده از استانداردها، چارچوب ها و سیستم های مدیریت کیفیت و فرآیندها به ایجاد بسترها و زیرساخت های مناسب جهت جاری سازی فرآیندهای سازمان می پردازد. همچنین کارشناس طراحی سیستم و فرآیندها با مصاحبه و مذاکره با مالکین فرآیندها به تحلیل فرآیندهای سازمان پرداخته و جهت مکانیزه نمودن روال ها در سامانه داخلی پردیس همکاری می نماید.

 

شرایط احراز و توانمندی های مورد نیاز:

– تسلط بر طراحی و پیاده سازی فرآیندهای سازمانی
– تسلط بر مدل ها و استانداردهای فرایندی نظیر BPMN و  APQC
– تسلط بر استانداردها و سیستم های ISO نظیر  ISO9001، ISO10002، ISO10004، ISO27001، ISO20000، ISO34000  و … و همچنین آشنایی با چارچوب‌هایی نظیر ITIL
– تسلط بر نرم افزارهای Word، Excel، PowerPoint،Visio و …
– توانایی تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و فرایندها
– تسلط به مستند سازی فرایندها و تدوین روش های اجرایی و دستور العمل ها
– دارای تفکر خلاق، روحیه جستجوگرانه و چالش پذیر
– دارای تفکر سیستماتیک و تحلیلی و تلاش برای رفع تعارضات و مسائل

شرح مسوولیت ها:
– به روز نگه داشتن نقشه فرایندی سازمان با توجه به ماموریت و اهداف استراتژیک سازمان
– طراحی فرایندها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها، روش های اجرایی و فرم های سازمانی با در نظر گرفتن ذینفعان مرتبط

کارشناس خط سبز

کارشناس خط سبز با برقراری ارتباط صحیح و موثر با مشتری، سعی در افزایش سطح رضایت مشتریان و ایجاد خرسندی از طریق درک و پاسخگویی فراتر از نیازها و خواسته ها، حصول اطمینان از ایجاد کیفیت ادراکی و رسیدگی بهنگام، کارا و اثر بخش به شکایات را دارد. به عبارتی کارشناس خط سبز با شنیدن صدای مشتری، نماینده ایشان در شرکت بوده و با پیگیری به موقع خواسته های ایشان برای برطرف سازی نیازهای مشتریان در اسرع وقت تلاش می نماید.

شرایط احراز و توانمندی های مورد نیاز:
– سابقه مرتبط در حوزه امور مشتریان و CRM
– تسلط بر مفاهیم ارتباط با مشتریان و مشتری مداری
– تسلط بر اصول مذاکره و تکنیک های ارتباطی
– توانایی برقراری ارتباط، قدرت تاثیرگذاری و نفوذ کلام
– صبوری و شنوندگی فعال
– رازداری و حفظ اطلاعات
– دارای روحیه پیگیری قوی و نتیجه گرا
– توانایی حل چالش ها

شرح مسوولیت ها:
– پاسخ گویی به مشتریان و حصول اطمینان از رضایت مشتری در دریافت خدمات
– دریافت نیازها و انتظارات مشتریان و به اشتراک گذاری آن با افراد مرتبط در سازمان جهت بهبود نحوه خدمت رسانی به مشتریان
– بررسی مسائل و مشکلات مشتریان از تیم های سازمان و پیگیری تا رفع موضوع
– معرفی و اطلاع رسانی در خصوص خدمات و نحوه عملکرد خط سبز و ایجاد انگیزه در مشتریان برای در میان گذاشتن مسائل، مشکلات، نظرات، پیشنهادها و شکایات

سایر

در صورتی که مهارت‌های دیگری دارید و فکر می‌کنید می‌توانید به ما کمک کنید.

از این طریق رزومه خود را ارسال کنید.