پشتیبانی
بخش پشتیبانی شرکت پردیس با جذب نیروهای متخصص سعی بر ارائه بهترین خدمات پشتیبانی به مشترکین را داشته است.
از بدو ورود به دنیای وسیع ارتباطات به این موضوع اعتقاد داشتهایم که پشیبانی عالی معادل با موفقیت در تمامی عرصههاست و همیشه سعی داشتهایم بهترین پشتیبانی را برای مشتریان خود ارائه نماییم. بخش پشتیبانی شرکت پردیس شامل سه بخش است:
مرکز تماس (Call Center)
مرکز پاسخگویی تلفنی شرکت پردیس به عنوان اولین لایه خدمات پشتیبانی مشتریان، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشترکین است. این گروه با برخورداری از دانش لازم جهت راهنمایی و همچنین اطلاعرسانی به مشتریان، برطرف نمودن مشکلات لایه اول از قبیل بررسی وضعیت سرویس و یا فعال و غیر فعال کردن یک سرویس را نیز برعهده دارند.
پشتیبانی از طریق وبسایت
پشتیبانی از طریق وبسایت شامل ثبت تیکت و پیگیری آن و همچنین گفتگو با کارشناسان پشتیبانی فروش و فنی است