ورود کاربران

رمز خود را فراموش کرده‌ام

هنوز ثبت نام نکرده‌ام

ایمیل:
نام:
نام خانوادگی:
لطفا عبارت امنیتی زیر را بازنویسی کنید:

دوست عزيز، برای شركت در مسابقه نیاز به ثبت نام شما در سایت می‌باشد. به افرادی كه در 5 مسابقه جواب صحیح داده‌اند،‌ به قيد قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین در صورتی كه شرایط عضویت پرديس را داشته باشيد می‌توانيد از مزايای زیر استفاده كنید.

  • از تخفیف ویژه ١٠٪ جهت خرید کارت‌های اینترنت و تلفن بین‌المللی برخوردار شوید
  • از عضویت رایگان خبرنامه‌های الکترونیک و نشریات پردیس برخوردار شوید.
  • ادامه ...

کسب و کار هوشمند

Smart Business

هوش کسب و کار  (Business Intelligence)


با وجود انبوهی از داده‌ها و اطلاعات پراکنده و غیرمسنجم، تصمیم‌گیری درست، به هنگام و اثر بخش  که سازمان شما را در مسیر رشد و سودآوری قرار دهد و شما را برای پایداری در فضای رقابت یاری رساند، کار چندان ساده‌ای نیست. چرا که چنین تصمیماتی،‌ نیازمند شناسایی نقاط قوت و ضعف، فرصتها و تهدیدهای سازمان و  استفاده تخصصی از داده‌های خام و پراکنده ی شما جهت تعیین استراتژی درست می باشد.

رسالت اصلی هوش کسب و کار (BI) ،  ایجاد چنین بینش عمیقی از فضای کسب و کار و قرار دادن ابزار لازم برای تصمیم ‌گیری درست و به موقع در دست سازمان شماست. آوید با بهره‌مندی از تیم دانش بنیان مدیریت، فناوری اطلاعات و تحلیل‌‌ داده‌ها، شما را برای دستیابی به این دستاورد، همراهی می‌کند. 

مراحل طی شده در فرآیند هوشمندسازی کسب و کار به شرح زیر است:

  • شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها و فرصتهای پیش روی کسب و کار شما
  • جمع آوری داده های مهم و پراکنده از بانکهای اطلاعاتی خارج و داخل سازمان شما
  • داده کاوی و کشف اطلاعات مهم و پنهان در کسب و کار شما
  • تحلیل و بررسی این اطلاعات و استخراج شاخصهای مهم مدیریتی از آن شامل تعیین KPI و KRI و KSI
  • دسته بندی و تبدیل اطلاعات پراکنده و غیر منسجم به یک منبع اطلاعاتی منسجم و قابل بهره برداری و ذخیره آن ها در یک انبار داده
  • تحلیل تاثیر شاخص‌های گوناگون بر یکدیگر و تبدیل آن‌ها به سناریوها و مدل‌های کسب و کار
  • ارایه داشبوردهای مدیریتی در قالب‌های گرافیکی، همچون نمودارها و گزارشات

پروژ‌ه‌های هوش کسب و کار، نه تنها شما را قادر می‌سازد تا کسب و کارتان را به آسانی و در یک نگاه رصد کنید  بلکه با ارایه پیش بینی‌های دقیق‌تر از وضعیت آینده، شما را برای ایجاد کسب و کاری قدرتمندتر و پایدارتر یاری می رساند.

 

هوش مکانی (Location Intelligence)

 

هوش مکانی (LI) موضوعی فراتر از تحلیل ساده اطلاعات جغرافیایی یا مکانی است. هوش مکانی، تحلیل‌ها و اطلاعات گسترده‌‌ کسب و کار را با پارامترهای مکانی ترکیب کرده و بُعد جغرافیایی را به تحلیل‌های کسب و کار می‌افزاید.

اصلی‌ترین مخاطبین سرویس‌های هوش مکانی، بانک‌ها، شرکت‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش، بیمه‌ها و هر کسب و کاری است که هوش مکانی در تصمیمات کسب و کار آن ها موثر خواهد بود.

آوید با دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی ارزشمند و مهم همچون اطلاعات صنایع و اصناف گوناگون، جمعیت و وضعیت اقتصادی هر منطقه، وضعیت ترافیک و حمل و نقل و موارد دیگر در مناطق مختلف و همچنین بهره‌مندی از تیم متخصص برای تحلیل و بررسی پارامترهای مکانی، کسب و کار شما را برای اتخاذ راهبردهای هوشمندانه‌تر یاری می‌کند.